2002/2003
Historie začíná zhruba na přelomu roku 2002/2003 kdy Kuba Slezák společně s Martinem Chmelíkem založili tým jehož název byl KRZ Racing.K tomu zpočátku patřil i Kubův bratr Ondřej.
Již na jaře 2003 došlo k přejmenování na JM Racing z toho důvodu že klub KRZ skončil a tudíž nemělo cenu v ještě nezažitém názvu pokračovat.V tu dobu jsme disponovali jednou károu a čtyřmi koly značek BMX,Olpran a SACHS.Dvě písmena JM v názvu jsou první písmena jmen zakladatelů – Jakub-Martin.V tomto roce se zároveň konal první ročník Zálešského sprintu.Ten, hlavně kvůli nepřízni počasí, nedopadl nějak slavně.Celý rok 2003 se nesl spíše v duchu hledání a stavby tratí a tak na závody potažmo trénování nebylo mnoho času.Takě vetšina dnešních tratí pochází z tohoto období.
2004
To se ovšem změnilo s příchodem roku 2004 většina věcí byla dodělána a tak bylo celkem více času na poměření se soupeři na naší největší chloubě:Velké trati,nejdelší a nejtěžší trať co jsme kdy postavili ta se v různých malých změnách jezdí bez přerušení od roku 2003.Měří něco přes 1200 metrů disponuje několika velmi ostrými zatáčkami ale také dlouhými rovnými úseky.Povrch tvoří vetšinou asfalt.
Martin Chmelík projíždí první vracák Velká trať/rok 2004
Konkurovat jí snad může jen trať u rybníku Chobot ale ta se vlastně nikdy nejela celá a je povrchem i prostředím úplně odlišná,avšak náročnější na fyzičku,cit pro vedení kola a smysl zvolit správnou stopu.Tento rok by se možná částečně s rokem následujícím tedy 2005dal zařadit k rozkvětu všeho co se okolo těchto dvou chlapců dělo ve spojitosti s týmem.
Kuba Slezák zdolává druhý vracák na Velké trati/rok 2004
2005
Jak již bylo řečeno rok 2005 byl vcelku úspěšný.Na přelomu jara a léta byl do oficiální sestavy přijat Lukáš Majzner,tento jezdec prokazoval nejen rychlost ale i poměrně čistý styl s minimem chyb či pádů,a to není tak obvyklé.Po zkušební době cca 2 měsíců kdy byl pozorován a poté přijat.Poprvé jsme zavítali k rybníku Chobot s úmyslem najít zde nějaké tratě protože terén v okolí rybníku je celkem zajímavý a také členitý po chvíli se našlo pár zajímavých míst zbývalo je spojit do jedné tratě,toto bývá na stavbě tratí asi nejtěžší,nicméně po nějakě době se to povedlo a tak si dnes můžeme zatej cca 3 km trať,která je spolu s Velkou tratí nejobtížnější.Obě dráhy jsou však profilově úplně odlišné.Pomalu se k nám při našich tréninkových jídách začali přidávat i další,jmenujme třeba Tomáše Themla,Patrika Grima,Robina Tilla někdy jezdil i Martin Stříteský a ještě několik dalších,se všemi počítáme do budoucna jako součást týmu ovšem jestli budou chtít.
2006
Zatím poslední rok 2006 by se dal rozdělit na dvě poloviny špatnou a dobrou.Dobrou polovinou je určitě ta první.V lednu se začal točit dokument Zálešské crashe-Zima 2006 ve výsledku měl asi 8 minut a k vidění byly nejrůznější pády a crashe na kolech,atd.Do týmu byly částěčně přijati Patrik Grim s Robinem Tillem.Avšak kola nám začala být malá tak jsme chtěli výš,nejlépe do nějakého auta.Jako ideální se zdály závody Trabantcross.Tento projekt bohužel skončil na nedostatku financí.Na jaře se začal točit druhý díl crashů s označením Jaro 2006.V prostoru Vysokomýtské dráhy pro Dual Slalom což je zavod na crossových kolech jsme si našli takovou malou tréninkovou dráhu na které se pak v zdokonalujeme v jízdě v terénu.
Patrik Grim ve Vysokém Mýtě/rok 2006
S příchodem léta došlo ke změně v oficiální sestavě když Lukáše Majznera vystřídal Patrik Grim.O velkých prázdninách bylo aktvit znatelně méně a zde byl patrný jistý zlom.Mezi zajímavé věci lze zařadit pouze závody na autodromu Vysoké Mýto.
Kuba Slezák autodrom Vysoké Mýto/rok 2006
Příchod podzimu jsme zaznamenali nejen ve změně počasí ale i v našich aktivitách jako bychom se ukládali k zimnímu spánku.Jediná výrazná a celkem podstatná věc byla že jsme sehnali jednu motorku a tak jsme se konečně mohli naučit jezdit rychle i s něčím co opravdu oproti kolu jede rychle.Všechno jednou končí a tak i náš pionýr skončil a od té doby už se opravdu nic nedělo.Všichni asi spí a čerpají sílu na příští rok.Ten bude pro nás v jednom směru vyjímečný od roku 2002 tj. od začátku KRZ Racing a to je vlastně i JM Racing uplyne 5 let a tak bude co slavit doufáme že tento rok přinesene opět obrat k lepšímu a že těch negativních věcí bude minimum.
Nášivka KRZ Racing
Komentáře
Přehled komentářů
Begin Internet Dating Now! Whether you are looking for a new love, or you are a sporting activities fan looking for a day with someone that shares your enthusiasm and rate of interest, or you are seeking a vegetarian dating partner, our complimentary dating website can assist you find the date or partnership that fits you finest.
a lot more on the link www.twitter.com@3119923437/Jz7JGP
Interesting offer
(Dames Sef, 1. 9. 2019 23:26)Depending on the layout of the house and the wishes of the customer to the design can be used marching, slanting, screw, combined and other types of glass stairs. Floating is a relatively simple type of stairs straight or curved designs, the essential element of which is the presence of the inclined series of steps and connecting them stairs (respectively rectangular or semicircular shape). The most common type of stairway has a slope of 30-45°. In such a ladder, the biomechanics of a person who moves up or down it is taken into account as much as possible. The advantage of the design of the flight stairs-the maximum strength with a minimum number of connections. For attaching stairs to the Bolza is used the same type of hinged plates boltov that is a metal fastener, which is used for sequential mounting steps. Stairs can be straight or winder. This type of ladder design allows you to make the mount almost invisible in connection with what has gained great popularity among designers. But, despite the "visual lightness", these stairs are able to withstand heavy loads, in particular, in cases where the design of the stairs is enhanced by a combination with a braid, bowstring or wall mount. In terms of design and construction, the combined staircases are characterized by a free spatial configuration, in which the elements of the staircases are combined with various spiral (screw) structures. Most modular and small stairs are also combined. Combined glass stairs-a vivid example of architectural construction in the style of "eclecticism" - the direction in which an arbitrary combination of styles, designs and materials is used. They are original engineering and artistic solutions. To perform such complex work requires the joint work of the architect and designer and, of course, a high level of professionalism of the installation team
phase 10 kГ¶pa
(phase 10 kГ¶pa, 15. 8. 2019 9:50)
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks phase 10 kГ¶pa isep.adparewo.co/map6.php phase 10 kГ¶pa
alibonus com/?u=299069
(Ivantwild, 26. 6. 2019 7:32)alibonus com/?u=299069: https://texnoera.com/alibonus-otzyvy
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62
Dating 2019
(Buddytwils, 11. 9. 2019 6:40)